A korai 750/920 modellek, a 125/250 és az 535 származékok egyaránt hagyományos racsnis feszítővel kerültek a piacra. A 83 és azutáni 700 köbcentis vagy annál nagyobb blokkal szerelt modellek esetén egy elég furcsa, de alapvetően korrekt automata feszítő mechanika került a hengerek falára.
Azonban mint mindenre, az idő erre sincs jó hatással. Ennek a kütyünek a lehetséges nyűgjeit valamint azok elhárítását taglalom alant.
A dokumentum letölthető INNEN.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.